پرواز تا خدا *قرارگاه آسمانی شهیدعلیرضاحجتی*
تا به قیام سرخ حسینی پایبند هستیم؛ به حکومت سبز مهدوی خواهیم رسید؛ حتی اگر عمرمان قد ندهد..!
نظر سنجی
مطالب قرارگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

لینک دوستان

*متن قابل کپی در ادامه عملیات*

نوکران در رمضان "کرب و بلا" می گیرند!
من بی عرضه شکستم "دل اربابم" را..!

خدا گوشمالی خوبی به من داد !!
عراق «دارخوین» را بمباران کرده بود .از صبح تا غروب مشغول آماده کردن آنجا بودیم شب خسته و کوفته به اردوگاه شهید عرب آمدیم .
 وقتی رسیدیم نماز تمام شده بود . آنقدر خسته بودم که در  چادر دراز کشیدم همانموقع مسئول تبلیغات لشکر دوید دنبال من و گفت: "تورجی سریع بیا"گفتم چه شده ؟!"
گفت: "سفیران ایران در کشور های دیگر آمده اند بازدید از جبهه ،امشب میهمان لشکر هستند مداح هم دعوت کردیم،ولی نیامده، الان همه منتظر دعای کمیل هستند. سریع بیا که آبرویمان دارد میرود."با اصرار او به مسجد آمدم، شروع کردم به خواندن، مجلس خیلی خوبی بودخودم باور نمیکردم. بعد از دعا حاج حسین خرازی گفته بود: "محمد امشب کولاک کرد، وقتی دعا تمام شد، برگشتم داخل چادر .خیلی خسته بود م یک دفعه یادم افتاد نماز نخوانده ام،!! به خودم گفتم: "وای به حال تو! مستحب را گرفتی، واجب رها شد! سریع نماز را خواندم، شام و سوره واقعه و بعد مشغول استراحت شدم...
ساعت حدود 12 بود که یک دفعه یادم افتاد  وضو نداشتم ! بلند شدم وضو گرفتم و دوباره نماز خواندم اما دیگر نخوابیدم ! مناجات من تازه شروع شد! تازه فهمیدم  خدا چه لطفی در حق من کرده ...

غرور من را گرفته بود، با خودم گفته بودم: "با این که خسته بودی عجب دعایی خواندی !" اما خدا گوشمالی خوبی به من داد! به من فهماند حال را خدا می دهد، توکه اصلا وضو نداشتی . نماز واجب توهم رفت !"

طبقه بندی: افلاکیان(شهدا)، پرواز تا خدا، گالری تصاویر،
برچسب ها: شهید تورجی زاده، کتاب یا زهرا، عکس و خاطرات شهید تورجی زاده، قرارگاه شهیدعلیرضاحجتی، پروازتاخدا،
[ یکشنبه 28 تیر 1394 ] [ 11:29 ب.ظ ] [ خادم الشهدا ]
.: Weblog Themes By salehon :.

بسم الله الرحمن الرحیم

من هستم،امّا اگر در این راه زنده نماندم، به یاد محسن فاطمه گریه کن، اگر سلاح دشـمــن قلبم را پـاره پـاره کــرد، بـه یـاد حسنش گریه کن و اگر تیر بر تارک سـرم خورد و آن را دو نیم کــرد ، به یــاد شوی فاطمه گریه کن و اگر بدنم را پاره و لهیده یافتی ، به یاد حسینش گریه کن ولــی اگر جسمم را دیگر هرگز نیافتی ، به یـاد فاطمه گریــه کن که من نیــز به یـــاد او بارها گریه کردم و همیشه گریه خواهــم کرد؛
چون از او مظلــــوم تر ســـراغ ندارم.
اینک من می مانم تا انتقام سیلی مادرم زهرا سلام الله علیها را بگیرم....

دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند، وگرنه در هنگام راحتی و فراغت و صلح چه بسیارند اهل دین...شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است، چه جنگ باشد و چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد، باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که
بسته نیست!!!
**شهیـد سید مرتضی آوینـی**

سـلام و نــور
به قرارگاه آسمانی بسیجی شهید، علیرضا حجتی خوش آمدید.
اینجا منزلی است برای همه ی آنهایی که می خواهند لحظه ای از زمین خاکی بکنند و به آسمان سلام دهند. اینجا حضور کسانی را حس می کنی که دیگر جسم خاکی ندارند و جزئی از فرشته ها هستند و تا خـــدا پـــرواز کردند .
"جهت سلامتی امام زمان(عج)، تعجیل در امر فرج و شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، مخصوصاً شهیـد علیرضـا حجتـی صلوات"
در پناه خدا زهرایی بمانید..
التماس دعای فرج و شهادت...